Friday 25 March 2011

The loft apartment

Bedroom number one with a large walk in close, perfect for all the skiing equipment

Both bedrooms had a flat screen TV and a door out to the balcony

Large stone tiles and marble sink and bath

Hot towels were provided every day

Bedroom no two en suite
Bedroom number two
Lots of cosy wood panelling all over the apartment

large balcony outside facing the slopes

TV/log fire/lounge area. The log fire was cleaned daily and topped up with new logs

Kitchen
Dining area
A Nespresso machine with varieties of coffee capsules to choose from

4 comments:

Anonymous said...

Riktigt, riktigt fint! Jag förstår verkligen att ni kommer återvända. Vet du om de har lika fina lägenheter med ett sovrum?
/jenny

London Mummy said...

Jenny; Tack! Vi var verkligen jatte nojda :-)
Dar finns sammanlagt 6 st lagenheter och alla har minst tva sovrum.
Skulle du fortfarande vara intresserad sa hor av dig igen, sa skickar jag all info. Trevlig helg!

Swede In London said...

Ah vad fint. Forstar att ni trivdes. Jag aker till Sverige imon i 8 dagar, veckan efter vet jag att jag ar ledig pa Onsdagen o jag har en appointment vid tottenham court road pa fm sa om det ar fint vader kan vi traffas i parken da eller an vi ta en te date nanstans. Sa vida inte mannen din oxa ar ledig sa klart. kram

Anonymous said...

Jaa tack! skicka gärna info till jenny.kjellgren@comhem.se
Stort tack på förhand & ha en riktigt trevlig helg ni också!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin