Wednesday 11 October 2017

Life Lately 🍁🍂

Plenty in Sweden, but a very rare sight in London! #BirchTrees
When lil madam has been quiet for far too long and you discover she's been a busy bee and built her "new home" in our shower, as she explained - cuteness alert! 😍 

Messy hair - pretending not to care! 😜

 
London front door with mosaic tiled entry - newly done up, on York Street W1- pretty me thinks!
Layered for Autumn 
Brunch at Marylebone Kitchen 
Mum on the run
When your next door neighbour always wants to be bigger and better lol!

Still standing! #Lilies #Day11
Knits with trumpet sleeves for chilly school-run mornings 
Mini and I both LOVE these new multi coloured London taxis currently circulating in the capital. 💜💛❤️

2 comments:

Hope said...

SĂ„ Scarlett Grace har ”flyttat” in i duschen, mĂ„ste sĂ€ga att det ser vĂ€ldigt mysigt ut.
Hon fick vÀl bo kvar hoppas jag ;-)
Åh vad jag blir sugen pĂ„ att Ă„ka till London igen nĂ€r jag lĂ€ser din blogg. Vi var dĂ€r i augusti med min mans kusins famlj frĂ„n San Francisco och ett kusinbarn frĂ„n Paris. Tre tonĂ„ringar, vĂ€luppfostrade men du vet, vi vuxna konstaterade krasst att vi behövde semester frĂ„n semestern...
Trevlig helg snygging!
Kram

London Mummy said...

Hope; du gor mig glad, tack for din kommentar! Yes ang semester frÄn semestern - I know it all too well haha! PS idag ska det bli ytterligare en hÀrlig host dag i London med 22 grader!!

Kram kram

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin