Sunday 24 May 2009

Live from the park

Sent from my BlackBerry® wireless device

1 comment:

Karlsebakken 37 said...

Hej!

Tack för söt hälsning - visst är det beroendeframkallande med barnkläder, heelt livsfarligt...!

Var så synd att vi inte fick träffas sist men mitt möte drog ut på tiden på tisdagen så jag hade nog tyvärr nästan inte hunnit ändå. Fick däremot verkligen upp ögonen för London den här gången (är så dags nu efter fjärde besöket...!) så jag hoppas på att få med mig Lars över om inte alltför lång tid.

Härliga bilder iallafall, pratade med Suzie innan och hon sa att det hade varit 25 grader varmt i helgen - härligt!

Hoppas att du har en bra start på veckan nu, stor kram C

P.s På fredag åker jag till Sverige och beställer min älskade Emmaljunga-vagn i Creme Leatherette! Längtar redan till att få hem den... :) D.s

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin