Thursday 13 October 2011

Lime - the world's first underwater spa

Filling in personal details and requests prior to the spa visit


Once given disposable underwear, slippers and a robe we were seated in the waiting area, where they stylishly had a SMEG fridge full of cold rolled up face towels and bottles of water



The entrance view as you come in to the underwater spa. After the treatment we got to lay down in this cube where they then closed the curtains for privacy


The breathtaking underwater treatment room had us connecting so close to nature


We opted for a couples 90 minute full body and head massage which was heavenly

When we were finished we filled in the guest book with our names and a message for other newly weds or couples to read

Walking away from what was a soul renewing visit

5 comments:

Jenny said...

Man kan knappt drömma om att det finns platser som denna! Ni är så duktiga på att hitta så fina ställen. Den gång jag ska ut på en riktig lyxresa kommer jag att vända mig till dig :-)!

Anonymous said...

Hej! Så underbart allt ser ut! Vilken resa ni gör. Hit hoppas jag också kunna resa en dag och bara njuta!! MVH Laila

Stina i London said...

Ser ju helt fantastiskt ut! Har du nagonsin provat att dyka? Om inte sa borde du gora det, jag har pa kann att du skulle alska det eftersom du verkar vara valdigt mycket av en naturmanniska.

Tack for att du delar med dig av din honey moon och ha en underbar fortsatt resa!

Kram

Lady E said...

Så fantastisk!

London Mummy said...

Jenny! Tack for din kommetar, och aterkom sjalvklart for tips ang just Maldiverna da jag garna rader dig. Kram!

Laila; Tack snalla du, vi njot verkligen och jag hoppas alla far chansen att nagon gang under sin livstid aka dit. Varma halsn, C

Stina; Sa kul att det uppskattas, tack Stina! Jag alskar djur och natur men e lite utav en chicken nar det kommer nara inpa sa har tyvarr inte an vagat mig pa dykandet. Daremot alskade jag att snorkla. Kram pa dig!

Lady E; Indeed it was!!! xo

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin