Tuesday 5 October 2010

Our Amsterdam weekend

Amsterdam is a great city for walking around - no hills!

The staircase in our hotel was a real work of art


Lunching on the canal



Chilaxin'

Bear and I getting jiggy on the "dance floor" to some very good music!
The Supperclub in Amsterdam is a lot better than London, and a bit more edgy
Strolling around a new city is one of my fave pastimes

We stopped in front of this amazing building which is a museum and art gallery


It really was very pretty travelling through the city canals with the sun shining



Bear looking smug on a canal cruise!


On tip toes to kiss my man!

4 comments:

Swede In London said...

Verkar som att ni hade det helt toppen!! Mycket varmare an har med verkar det som. Vi kanske kan forsoka traffas nat i nasta vecka, jag hor av mig nar jag vet hur veckan ser ut sa ser vi vad vi kan fa ihop. Kram

Karin said...

Ahhh, att vandra runt i stora stader ar det basta som finns! Alskar Amsterdam, ser ut som att ni hade det jattetrevligt!
kram

Veronica said...

Amsterdam ser fantastiskt ut och er resa lika sa. Tack for tipset om hotellet, sag verkligen toppen ut.
Kram

London Mummy said...

Sara; Min bror kommer pa torsdag sa det far bli innan dess om det passar froken ;-) Kram

Karin; Det var min forsta visit i Amsterdam och jag alskar ocksa det nu! Kram

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin