Wednesday 28 October 2009

Stripey Ralph Lauren & 5am rise

Morning! Here in our household we've been up since 5am, when it was completely quiet and dark outside. It's only now, an hour and a half later, that it's getting brighter and you start hearing traffic. I love that time of the day, it's so serene and peaceful.

Last night Bear came home with a pressie for Sean to celebrate him turning 11 months old! A beautiful Ralph Lauren blue stripey sweater with buttons on the shoulder, nautical style. He likes to keep our baba up with the latest fashion! :-)

2 comments:

Matilda said...

Han kommer minsann inte frysa i vinter lilla Sean.. ;) Fin!

Jag fattar inte.. borrar de på gatan överallt i London? I måndags flydde jag till Camden när jag började bli galen. Shi fick jag, där borrade de minsann också!

Visst är de fina mina nya trosor? :p Jag älskade speciellt spencergrejen på trosorna. Har dock inte köpt några stockings/hold op, för jag kunde inte bestämma mig!

Vet inte om jag svarade men du undrade i nåt inlägg varför vissa uggs blir "nedgångna".Tror det helt enkelt är att uggs inte ger så mkt stöd för foten och de stackare som går illa/snett med fötterna lätt trampar ner dem. Lösningen borde ju vara att lägga in en extra stödsula?

Erika said...

Tack så mycket! ja han har en riktig liten kalufs, precis som min dotter hade i samma ålder =)
Jättefin RL kofta du köpt, jag älskar RL:s kläder! Ha en toppenbra dag!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin