Tuesday 22 September 2009

Our weekend in Vilamoura

Arrived after 4o mins drive at hotel where we were staying for a couple of nights
Slightly boozy lunch at Portugal's famous Nikki Beach
Playing in the hotel gardens
Sean enjoying the sandy beach
A mouth full of sand! lol
The beautiful beach was mostly all to ourselves
Kisses and cuddles
a little merry :-)
Gorgeous Hibiscus
outdoor four poster bed, great for chilling out
Peek a boo, Sean!
Tired after late nigh in the marina
Mum's make up brush is currently the favourite toy

6 comments:

Stina i London said...

Du har verkligen en helt fantastisk kropp med tanke pa att du fott barn! Ni ser ut att ha det sa mysigt, hoppas resten av vistelsen blir trevlig :)

London Mummy said...

Nu har du gjort en mamma jatte glad!

Inte bara det att du tankte det, men framforallt for att du aven sa det till mig :-)
Sa himla gulligt av dig, Stina. TACK!

Ida björkman said...

Ha så söt mössa pojken har. Båtmössan! Grymt söt!

CarolineEiLondon said...

Fina Stina- Du tog orden ur munnen pa mig. Can only agree. Jag skulle vara sa stolt om jag sag ut som du Catharina- Innan jag blir gravid let alone after the baby is born. Underbara bilder- as always

Gazza's Summer Tours said...

We had lunch in that Beach Restaurant two years ago!

Gary

London Mummy said...

C: tack snalla rara du! :-)

Ida; Ja visst e den sot!? tack!
Tyvarr borjar den bli lite liten och vet inte vart man kan kopa en liknande da den ar 20(!) ar gammal!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin