Monday 7 September 2009

New arm candy :-)

Sent from my BlackBerry® wireless device

3 comments:

Stina i London said...

Ah sa fin! Jag har lange funderat pa ett brett svart med silverdetaljer, men sen har alla borjat ha dom sa funderar pa att kopa ett fran Frey Wille i stallet. Tror de skulle passa mig battre.

Men du ar jattefin i guld det ar verkligen perfekt pa din arm!

London Mummy said...

Tack, Stina fina! :-) Jo jag har ju ocksa sett att de ar populare, men framst pa svenska bloggar faktiskt.
Daremot har jag endast sprugit pa en enda har i London som haft ett sadant pa sig (och hon var arab och pa semester har).
Frey Wille blir jatte fint pa dig med alla dess vackra farger (likanande Emilio Pucci's monster/farger som jag annars alskar).

Ser fram emot att se vad du slutligen valjer.
Kram

Unknown said...

Hi Catherine,

Nice website! I live in Seattle and happened to stumble onto your website while i was searching for the Prada Black Saffiano Tote bag. Nice! I also saw that you have a Hermes black bracelet. My husband bought the same one for me last year. I love it! Looks like we have pretty similar taste in purses and accessories. Congrats to your engagement! Beautiful ring.

Wendy

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin