Monday 15 February 2010

Brief recap of our V-day

Bear surprised me with a unique restaurant experience at the Supperclub, where you dine whilst lying on beds (comes from the original one in Amsterdam where Bear already has been). All diners gets served simultaneously in an all-white dining room that then transforms in to a club. It was a truly fabulous evening!

Stunning bouquet of 40 deep red velvet roses

A soft leather in cerise 'Bond Street Organiser" from Smythson, with a loose leaf diary inside to be replaced every year. I just know that I won't be leaving home without it!

6 comments:

Stina i London said...

Haha, galet!

Jag jobbar ju alldeles vid denna coola club da den ligger alldeles vid Westbourne Studios. Det roliga i det hela ar att nar vi var pa vag hem fran WS i Lordags sa var vi valdigt nara att kika in, har velat gora det lange (men har inte vetat om vad det ar) och da var vi sa glada i hagen att det verkade som en toppenide!

Dock ar min kara fiance av det aldre slaget ;) sa han angrade sig i sista stund eftersom han ville hem och knyta sig.

Men tank om vi tittat in och jag sprungit pa dig! Hade ju varit roligt :)

Anyway, tack for tipset, nu MASTE vi ju ta oss dit, det ser helmysigt ut!

Kram

Veronica said...

Sa underbart romantiskt! restaurangen later underbar :)

Miss Marie said...

Vilken härlig kväll ni verkar ha haft! Och vilka presenter! Oj oj oj... :)

Matilda said...

Koolt! Min kompis pratade om de där stället för ett tag sen, jag måste dit!

London Mummy said...

Stina; ah, vad synd,hehe, verkligen kul att springa pa varann dar ju!;-)

Jens hade trivts som fisken i vattnet, for medelaldern pa sjalva eventet (inte nar de sedan oppnade for allmanheten for klubben) var 30-35!

V; Ja, men eventet var framforallt helt annorlunda jamnfort med allt annat vi nagonsin gjort, sa det var skoj!

Marie; harlig kvall och presenter. Kanner mig verkligen priviligerad att han en sadan omtanksam man! :-)

Matilda; Ja, det ar koolt, framforallt med transorna som valkomnar en och sedan har en show, och personalen som gar omkring med piskor och delade ut gummihandskar (hmm hmm!)
;-) Dessutom skit bra progressive/electro house musik.

Swede In London said...

Ah vad mysigt ni verkar ha haft, det har stallet far vi definitivt kolla in nar jag kommer tillbaka fran Sverige, jag aker imon, behover du nat darifran? Skicka ett text isf. Puss

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin