Sunday 15 November 2009

Good morning Sunday!

Baby Bear and I in our comfy gear, cuddling up in front of Baby Tv (excuse poor quality but very dark outside at this early )

A quicky this early morning... Here's my current motto that I keep repeating to myself:

Affirm the positive, visualize the positive and expect the positive, and your life will change accordingly (I sincerely believe in that, and already positive things are starting to happen :-)))


Sent from my BlackBerry® wireless device

2 comments:

Stina i London said...

Nu har du lyckats med nagot som ingen annan har fatt mig att gora tidigare...

Nar jag sag den har bilden sa kunde jag inte lata bli att tanka att oj vad mysigt det sag ut att ha en liten skrutt i famnen. Jag brukar verkligen inte tanka sa, en ganska stor overaskning for mig alltsa :)

Ni ar sa otroligt fina, hoppas ni far en trevlig sondag!

London Mummy said...

Bockar, bugar och tackar ödmjukast, Stina! Jag ju vet genom lasning av din blogg, att du (iallfall just nu) nojer dig med dina bebisar; Cisco och Leon :-)

Sa att ha lyckats fa dig, om bara en gang iallfall, att bara tanka tanken, tar jag ju som en komplimang! :-)

Du kommer marka, att sakta men sakert, kryper sig viljan fram (kanske ofrivilligt) mer och mer, ju aldre man blir..
Jag ar iallfall overtygad om att du blir en mamma full av karlek, berom och omhet.
Kram!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin