Monday 25 January 2010

Anniversary

Today marks the 3rd year (that's 1095 days!) that my darling Bear and I have been together.

When I think of all the happiness I’ve known in these 3 years, I realise that without him, his love, so many wonderful things might never have reached me.

For better or worse and through thick and thin, we are by each other’s side sharing laughter and tears through life’s very bumpy ride, and I'm expecting many more fantastic years to come with him by my side.

I love you Bear,and look forward to a romantic time dining at Gordon Ramsay's at Claridge's tonight!

XXX

10 comments:

Swede In London said...

Ah grattis. Wow tre ar. Det har gatt fort:) Hoppas ni hade trevligt pa Claridges. Jag ska hamta mitt korkort pa fredag pa sv amb o tankte aka till sv affaren lite me sa jag tantke att jag kan ju svanga inom me filmen da om ni e hemma. Jag ringer senare i veckan. Puss pa er

Maria said...

Grattis!!

Du har rätt i att det kommer att vara kul att titta tillbaka i sin blogg (även barnen) och se tillbaka lite, för visst glömmer man...

Kul om du tittar in på min blogg igen :) Jag tittar in hos dig då och då!!

Du verkar leva ett helt underbart liv i London!! Ha det så trevligt ikväll!!

kram

Anonymous said...

congrats to the both of you, you seem v happy.

Denise

Veronica said...

Grattis! ^^
Hopaps ni far en udnerbar afton och ett fortsatt underbart forhallande :)

Jag och Michael firar ocksa 3 ar fast inte forens i April :)

London Mummy said...

Tack flickor! :-) LM; sla en signal sa styr vi upp ngt.
Maria; visst kommer jag "besoka" dig med jamna mellanrum!
KRAM till er bada

D; thanx sweets

Fashionable Mama said...

Happy Anniversary!

Maria said...

Ahh... ge mig sol nu... här i Kristianstad är det minst -11 grader.....gillas ej!!!

Hoppas ni hade en härlig kväll igår ;)

kram!!

Karin said...

Grattis! Vad harligt! Jattefint kollage ocksa.

Stort tack for BB-nomineringen ocksa, hann inte fullfolja utmaningen for det var sa mycket som hande runt omkring men det var mycket uppskattat!

kram pa dej!

Anonymous said...

stort grattis till era tre ar tillsammans!

gud sa harligt... Det ar sa otroligt underbart med karlek och ni verkar verkligen lyckliga tillsammans!

All lycka i framtiden!

x Linda

London Mummy said...

Veronica;jassa tre ar mellan dig och M ocksa? Det ar en bra tid,eller hur,man ar fortfarande foralskade! Varre blir det kanske vid "the seven year itch" som alla pratar om? LOL Kram!

FM; tackar sa mycket!

Karin; Tack Tack! Kollage ar skoj och ar fint, men det tar san himla tid ju! ;-) Vad kul att du uppskattade BB nomineringen. Kram!

Linda; Tack snalla!
- Ja visst ar det underbart med karlek som ar omsesidig :-)

Cat
xx

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin