Sunday 14 March 2010

We have arrived!

Sent from my BlackBerry® wireless device

2 comments:

G. said...

Roligt! Jag ska dit pa torsdag :)

Har foljt din blogg & loving it.
Jag bor i london med min UK BF sedan 6ar - ocksa i marylebone, NW1. (Jag tror at jag gillar din blogg speciellt mkt for att jag kanske identifierar mig med hur mitt liv kommer att vara om nagra ar!! Jag hoppas iaf det :))

p.s. Du verkar ha en sa bra sjalslig balans! Jag e mitt i the rat race o undrar om jag kanske borde leva ett lugnare liv, mer balanserat o fokuserat pa mig. Nagra tips pa bocker? Inspiration? Tack!

Ha det sa mysigt i c-vel xx

London Mummy said...

Tack for den fina kommentaren - vad glad jag blev :-)

Ang sjalslig balans sa ar det nat jag funnit mer och sedan jag fyllt 30, och efter att jag blev mamma. Da andrades mina prioriteringar helt.
Tyvarr kan jag inte lanka tillbaks till en blogpost jag tidigare skrivit dar jag tipsar om just mina favorit bocker om andlighet och positivt tankande etc.

Men om du gar in pa min "my spiritual road" under Labels, sa bor du hitta den dar.Hoppas du kan hitta ngt som passar just dig.

Vadret ar harligt har i Courchevel och hoppas det forblir nar du kommer, och sen har vi ju His Royal Highness prins William och flickvannen har for tillfallet :-)

Skulle du mojligtvis stota pa mig har sa kom garna upp och sag hej.

Kram,
Catharina

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin