Saturday 21 February 2009

Sunny Saturday

Today I'm wearing black long sleeved tight top from GAP, white skinny mama jeans from Topshop Maternity, boots Kurt Geiger, sheepskin coat, belt from Hermes and on my arm is my Chole Paddington


It was the perfect weather to take Baby Bear out in the pram for a long walk along the canal to look at some of the most expensive houses in London

We stopped by our local market, Church Street, where you can find some great bargains and beautiful antiques

We ended up having lunch in Carluccios, St John's Wood. A favourite spot when the weather allows to eat al fresco


2 comments:

Anonymous said...

Hej! Nej, det var faktiskt helt omedvetet att jag kommenterade på det inlägget, men tack så mycket i alla fall :-) Är inte gravid för tillfället och planerar inte att bli på ett tag heller, så jag tror jag skippar hypnosen just nu, annars kanske jag blir ännu mer underlig på dagarna än jag redan är ;)

Ja, visst är det fantastiskt! Jag har precis försökt fota den rosa himlen, så vackert att det är inte klokt!

Ha en underbar lördagskväll - förresten, är det okej om jag länkar till dig?

Kram Anna

Anonymous said...

Ah vad harligt frasch du ser ut! Som en sol :)

Hoppas ni har en toppendag!

Stina

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin