Thursday 18 September 2008

30 % off in Gap - Valid from today for 10 days

cozy bear bunting bag from Gap




An opportunity I certainly wont miss (I'm thinking babyGap!):


You can get 30% off Gap just by filling in this form and printing off an online voucher and taking it to the store. Go to: http://www.gapcorporateinvite.com/fall08/en/


It’s valid in UK & Ireland stores from Thurs 18 - Sun 28 Sept 2008 and can be used in Gap, GapKids, babyGap, GapBody, GapMaternity and Gap Outlet and in the Arnotts and House of Fraser concessions. Well, hurry up... what u waiting for??? :-)

3 comments:

Anonymous said...

Tackar för ditt besök på min blogg. Jag vet att jag är lite dålig på att lägga upp bilder, men tack för att du påpekade det. Konstruktiv kritik är alltid bra. Hade mer än gärna visat från jobbet, men kan tyvärr inte pga copyright och annat... Ska bättra mig, och hoppas få till bilder på mitt arbete med min slutkollektion när terminen drar igång! Lycka till med graviditeten! /AK

Luscious Temptations said...

Ooo brilliant! Thanks for sharing the voucher info :)

The baby bear outfit is incredibly cute. Hope the rest of your pregnancy goes well! :)

Anonymous said...

Guuud, sån där skulle jag oxå vilja ha! Va roligt att du hittade in till mig ända från London. Nu ska jag kika runt hos dig, måste nog bara ta fram mitt lexikon först :o) Snart får jag kanske reda på hur du mått under graviditeten när jag läst men jag hoppas att du mått bra och är pigg o kry.. Hälsningar från lilla Visby!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin